det är någonting konstigt

Heeeej alla käraste läsare!
De är faktiskt otroligt att ni hänger kvar i bloggen trots att jag är väldigt dålig på att uppdatera mig.

Idag då, jag har mest suttit på en stol rakt upp & ner, känner mig lite hängig.. Tror att jag håller på att bli förkyld.
Men det hindrar mig inte från någonting, jag har hållt på kollat lite med packningen till flytten på Torsdag också har jag tittat i IKEA katalogen tills jag ska åka ner till Sundsvall för att inhandla nya saker till lägenheten.
Sen har jag också hunnit att titta efter nya ridkläder tills i höst/vinter men det känns som att pengarna inte kommer räcka till för fem öre. Jag ska ju dessutom ha råd med en bil till mig själv..... Shit vad mycket de kommer bli som jag ska lägga ut pengar på i höst alltså, de är häst,bil,bredband,lägenhet,nya saker,kläder till mig själv för både stall, skola och fritid..
Hmmm ja tror att bilen får bli ett senare projekt!
Körkortet först sen bilen.

Nu ska jag sätta mig vid skrivbordet och plugga lite körkortsteori..
Hade bra

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: