Det är ju nästan dags.

Godmorgon allihopa!

Har hunnit med lite grann sen jag vaknade idag, faktiskt ha rjag hunnit skriva B-delen på teoriprovet, vet inte hur mycket rätt jag hade av allting men de spelar ingen roll haha..
Varit ner till affären och lämnat hostmedecinen till Mini Bettan & chefen, sen har jag dessutom därpå hunnit bädda min egen säng ;) den ni!

Den här dagen får nog mest bestå utav pluggande till körkortet, teorin iallafall. Jag måste fixa allting så jag kan det flytande tills jag fyller 18 för då ska jag boka uppskrivning på min födelsedag :)
Men om jag fixar teorin så jag kan allting innan och bara repeterar precis innan provet så kanske ja pallar uppkörningen bara en kort stund efteråt ? vi får se hur jag lyckas göra :) jag har ju iallafall lovat T att det får dröja max 2 veckor efter att jag fyllt 18 sen ska jag ha körkortet :) hehe jaadå klart att KI fixar de här!

Nej ni, nu blir det plugga en stund sen ska jag packa ihop lite saker och åka till H-dal, ut med hästen och vara barnvakt, återkommer på fredag ska jag tro :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: