blondiner på roadtrip

Hejsanhejsan alla kära läsare!

Nu är jag hemma hos Jessica och relaxar lite, åkte hit igår pågrund utav en viss anledning som jag inte vill ta upp.
Men jaa, igår åkte hon och jag på en roadtrip. Vi kom på ungefär halv tio igår kväll att vi skulle ut och åka en sväng, jag kom med förslaget att åka till Junsele för att hälsa på T så jag fick säga hejdå till honom. Sagt och gjort så gjorde vi ju de iallafall, hade de jätte roligt, fick se hemska syner och skratta till mycket saker.
Kom hem vid halv 3 i natt efter att vi krånglat oss igenom halva Sverige över Solefteå och alla andra ställen bland dimman.
Har blekt håret också som jag kanske förmodligen har nämt tidigare i något inlägg men igår blektes de ännu mer och jag fick även göra lite på Jessica (som blev missnöjd) :P
Visar lite bilder här;
 Jessica goes blond..så dåligt är de väl inte?;)
 här är första omgången som ja blekte håret.. (?) hmm..
 min finaste bästaste vän T :) kommer sakna han så innerligt nu när han åker till Thai i 4 månader..


Nej ni, nu ska vi slänga ner oss i soffan, slå på en film och ha de mysigt när det är så himla tråkigt väder... :(
Ha en bra dag allihopa!


/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: