Att du gör precis allt.

...japp precis, att du gör precis allt som inte är din uppgift! Jag stör mig fortfarande lika mycket på allting som du har gjort och ställt till med.
Du fattar ju inte vilka konsekvenser de här ger mig!! Well, jag försöker bara sudda bort allting, nu gäller det att stå på mig och vara stark som bara den, visa att jag inte är den som folk har hört från dig nu.
Jag är inte den som håller på sådär..

Men över till nutid då.. jag sitter och tuggar tuggummi på tuggummi, de är ju så himla gott så jag måste äta nya hela tiden.
Lyssnar på härliga underbara Magnus Uggla. Jag har lyssnat på han hela dagen nästan, eller ja inte riktigt men dom sista timmarna nu på kvällen iallafall när jag hållt på städat mitt rum.
Nu är ju rummet fint för den delen iallafall, helt otroligt att jag haft energi till allt de här idag, i morse låg jag helt död i sängen, men sen fick jag lov att kliva upp för att fixa massa saker, käkade några Ipren och sen blev jag i helt rätt skick igen :)
I morgon ska jag åka till H-dal, får se om jag ska ut någonting med hästen eller inte, men på torsdag morgon ska jag upp väldigt väldigt tidigt för att vara barnvakt till Linnèa. Jag tror de var vid sju tiden jag skulle kliva upp.

Jag vill göra som jag har tänkt i helgen, meeeen de blir ju såklart säkert inte alls av! :(
Nej ni, varför sitta och slösa energi här nu så länge som jag har den kvar innan febern bryter ut igen ?!
Vi hörs imorgon istället :)

/ jennifer
 UGGLA ÄR KUNG KUNG KUNG PÅ SCENEN!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: