365 dagar om året

Det händer väl inte så mycket just nu, fäller en liten tår som rinner ner för kinden, känner den där deppiga känslan och ett speciellt pirr i kroppen.
 Nu har jag fått veta vilket datum T åker iväg :/ varför så länge? de  kommer bli tomt.. Riktigt riktigt tomt.
Kommer inte att ha någon som jag kan prata med lika mycket som jag gör med dig:
Jag längtar redan tills jag står på Arlanda och får se dig komma gåendes, när du kommer hem till Sverige igen..Jag lovar att jag skulle kunna stå där med en hel hejjarklack bara för att jag kommer bli lyckligast och så himla lättad när jag vet att du är på hemmaplan igen.
De är så mycket jag skulle behöva skriva egentligen, finns så mycket jag skulle behövt få ut men som jag nog ska hålla för mig själv, eller iallafall mellan dig och mig.
Min käraste vän!! Du vet redan hur mycket jag kommer sakna dig och du vet i princip allting (hoppas jag) gör aldrig någonting som jag aldrig skulle göra, ta vara på varje minut där nere.. Jag tänker på dig 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 31 dagar i månaden och 365 dagar om året!



/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: