3580 gr & 51 cm

Gokväll alla kära bloggläsare :)
Hoppas att ni mår alldeles utmärkt! De kan ja ju viska till er att jag gör, jag mår helt utmärkt ;)

Idag har jag vart barnvakt till världens sötaste Linnèa iallafall, de gick helt utmärkt. Hon och jag har så roligt tillsammans trots att hon är 8 månader och jag är 18 år :p Vi har gjort allt från att äta till att promenerat, lekt med nallar och ätit gräs, haha..
Åkte hem nu ikväll i ur och skur, jag kan lova att jag blev väldigt väldigt blöt!! Men på vägen hem tar jag upp mobilen och öppnar ett MMS från min mamma där det står "GRATTIS MOSTER" och så är det en bild på min syster och en BEBIS! Hon har äntligen fått honom :) nu är mosters lilla grabb här, äntligen! De har jag väntat på. VÄLKOMMEN kära barn :)<3

Nej ni, de var bara de ja vill berätta :) nu måste jag sova för jag är helt slut efter en dag som barnvakt.
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: