Torsdag

Hejsan!

Nu efter många dagar hemma i sängen så har ja äntligen återvänt till skolan.. Känner mig någorlunda frisk nu iallafall, men nacken vill fortfarande inte hänga med och det känns som att jag kommer få mer ont efter en dag framför datorn. Fel arbets utrustning och allting, tycker det är konstigt att vi ska hålla på jobba om ergonomi, berätta om hur man ska sitta m.m. för att inte förstöra nacken, ryggen m.m. Jo Tjena, men vad får vi för möbler då. En vanligt stor med bord.. Tycker de är patetiskt!

Ikväll blir det iallafall ingen bio.. A orkade inte gå pågrund av allt jobb och de andra skulle åka bort ikväll så då får vi kanske ta de nästa vecka innan jag åker,
Skönt, på fredag morgon, jätte tidigt på morgonen så åker jag till Stockholm, va skönt det ska bli. Blir borta i 1½ vecka sen återvänder jag hit igen!
Allt har vart så konstigt den senaste tiden, vet inte vad jag ska tycka, säga eller tro längre men man får bita ihop och stå ut med allting som inte går att få till bättre än vad det är...

Igår kväll låg jag i sängen rakt upp och ner i flera timmar och läste massa gamla sms i "sparade meddelanden"
Jag tänkte på vad bra allting har varit och hur nöjd jag egentligen bör vara, men jag hoppas på att vi en gång i tiden kan börja om allting från början.. Du vet vilken plats du har <3

Nej nu blir det arbete för mig, ligger efter väldigt mycket!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: