torsdag 24 april

Hello!

Jaa ni nu är jag glad, nu befinner jag mig äntligen i Stockholm, kom hit idag! Kommer verkligen inte att sakna Östersund, eller vissa personer kommer jag ju sakna men verkligen inte skolan eller staden..
Resan gick braa, hade roligt och det gick väldigt fort faktiskt..
Stannade i Gävle, fick träffa Tomas där;D han kom på max och underhöll oss när vi käkade, sen fick jag gå med honom hem för att se hans lägenhet, men duuuuu Tomas? ja glömde ta med mig dina gamlingar ;) får nog ta dom på hemvägen istället..

I morgon ska vi till Upplands väsby, de blir ju 20 års firande för Robin som fyllt år då, hoppas det blir roligt..
Sen någon dag så ska vi ju gå i Stockholm, shoppa, shoppa, shoppa massa kläder, tänk om man var rik ändå..

Nej ni, nu ska jag ligga här och prata med min älsklings carro en stund, sen blir det nog dags att sova. har varit en lång dag.. Vi hörs!

 my sweet darlig :) <3 i've missed her soooooooo much..
/ jennifer
Postat av: sandraa,

snor bilden på Carro, riktigt fin, :)

2008-04-25, 11:27:02 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell
Postat av: Sanna

Ja, sommar kom nu liksom! ;)
Ahaa okej, men skönt på torsdagar också ju =) då börjar jag 10.40 så har sovmorgon då också ;) hehe.

2008-04-26, 18:46:59 - URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: