Stockholm!

Hejsan allihopa!

Nu skriver jag ett snabbt inlägg innan jag ska lägga mig i sängen och sova.
Är väldigt trött nu faktiskt, men jag har haft en helt underbar´dag/kväll med allihopa, vi har grillat gott, suttit ute i de alldeles underbara vädret och ätit middag. Såklart druckit några Smirnoff, kvällen slutade med brännboll, mitt lag vann ju såklart och jag tog min LIV FÖRSTA LYRA :D hehe skryter lagomt, har inte spelat brännboll på 3 år så de känns häftigt att jag träffade bollen på första slaget och gjorde en varvning första gången.
Helgen har alltså varit underbar, igår var vi i Väsby på 20 års kalas, firade Robin då. Drack och åt gott, hade det väldigt trevligt :)

I morgon är det söndag, betyder alltså att jag har en vecka kvar av den underbara tiden här nere, får se vad vi hittar på men vi ska såklart in till Stockholm och shoppa några dagar, träffa min fyrmänning mfl. Kanske träffar dig också?;) du vet vem du är..
Men jag uppdaterar mig mer om allt vad som händer senare i veckan, hoppas ni har det bra där uppe i Östersund, jag saknar er men ha så roligt utan mig!

/ jennifer
Postat av: Karin

Fin header :)

2008-04-26, 22:50:06 - URL: http://bjellmankarin.blogg.se
Postat av: Malin

Så du ha redan glömt bort min fest förra året :'( då spelade du ju brännboll men de kanske inte ränas :(:(:(:(:(:(

2008-04-27, 11:41:05 - URL: http://MaHaNaLi.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ahaa okej! Haha, skönt attd et känns som att vara utomlands då ;)

2008-04-27, 12:03:51 - URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: