Snöstorm?!

Hejsan!


nu kom vi alldeles nästan nyss tillbaka från Krokom, har ju vart på BVC med Linnéa. Ska snart ta och dricka en kopp kaffe så man håller sig vaken idag, är lite små trött faktiskt. Sen kväll och tidig morgon med andra ord, känner mig lite halvklen i magen också :/ vet inte alls va de kan vara men inget allvarligt får ja hoppas!

Ikväll ska vi "sviiiina" haha, så pissig stil av er andra så nu blir de hämnd från våran sida ;P eller nått sånt, de märks väl va de bli.
Nu ska jag iallafall sätta mig i köket och prata med Jonna, blir de kanske den orginella vänd tian hehe, jaja vi får se :)
Vi hörs iallafall senare!
Ha en bra dag allihopa
/ jennifer

image358
ge mig en dosa som jag kan trycka på reject, sen kommer jag tillbaka till tiden som var den bästa av alla stunder i livet
<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: