Slut på skolan

Hejsan!

Mår ni bra allihopa? - nu är det ju som säkert alla vet fredag idag, vilket jag tycker är riktigt skönt!
Just för tillfället så sitter jag på lektion, idrott här såklart! Men ja slutar alldeles snart eftersom jag är klar med idrotten nu.
Sen efter slutet så blir det nog staden en stund, kanske hittar man något fint som man kan köpa, annars blir det nog att hälsa på någon en liten stund.

Ikväll får vi se vad som händer, antingen ska ja dricka lite med några stycken eller så ska jag bara vara med någon och ta det lugnt, men jag känner mest för att vara ute och ha roligt faktiskt.
Hela den här veckan har man inte gjort så mycket faktiskt, hjälpt till med flytten en hel del, vart på stan, och sen de BÄSTA av allt så har jag ju såklart äntlgen skrivit in mig på körskolan så nu ska jag snart börja ta körlektioner :) de är jag glad för!

Nej ni, nu måste ja ta de stora steget och börja presentera min APU för mina kamrater.. Vi hörs!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: