pengar är ett problem

Tänk om det kunde ramla ner en miljon i mina händer, då skulle ja nästan känna mig lite rik faktiskt, jag behöver pengar nuu.. Kläder, skor, pengar pengar pengar!
Har vart på stan och tittat på många fina kläder i veckan som jag vill köpa, och ett par jätte fina skor som jag ska försöka smöra åt mig av min pappa någon dag :)
Till veckan ska jag gå på körskolan och boka körlektioner också, får se hur de går då. Hoppas de går bra! Att jag får någon körtid.

Nej ni, man kanske ska vandra hem till sig själv en stund? har ju inte varit hemma sen igår eftermiddag, känns som ja flyttat in här hos Jonna och Patrik haha, är här ungefär 24/7, men så är de när man trivs :)


JAG SAKNAR DIG! A<3

- jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: