Modell på onsdag!?

Jaha ja, här får man förfrågan om att ställa upp som modell på onsdag..
Ja men jaa, klart jag kan göra de. Älskar när folk håller på pysslar med håret, gör nya fina frisyrer och sånt!
Så japp, hår modell är vad jag ska få sitta och vara på onsdag eftermiddag mellan 17-19.

Får se vad de blir för ny frisyr jag får då, de är ju valfritt så jag får väl blunda och hoppas på att de blir fint :) men de hoppas jag verkligen..
Sen ska jag ju prata med Natalie någon dag så vi kan göra de blonda slingorna i mitt hår som jag vill ha, hon tyckte ju att jag "passade så bra i blondt hår" haha jooo tjena! no way föfan :P de får duga med slingor den här gången..

Nej nu får ja ta och göra mitt nationella som ja ska göra klart innan jag slutar, kommer jag hinna klart? Kommer jag orka? Ehm....nää!

/ jennifer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

jag vill också va hårmodell :/

2008-04-01, 10:35:53 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: