mig

Har du pojkvän/flickvän? tyvärr nej!
Är du kär? jaa :/
Hur tidigt stiger du upp? när jag orkar, men klockan sex ungefär
Vem/vilka vet mest om dig? de är nog ingen som vet allt, men nån enstaka vet mycket. 
Gillar du att slåss?
nä, sånt är onödigt
Vad ska du göra ikväll? tvätta :S
Har du utländska föräldrar? hehe nej
Var har du ont? i nacken..
Är du bra på att måla? är man bra om man kan rita streckgubbar?;)
Vem kramade du senast? de vet jag, men ja säger inte vem.
Vad längtar du till? tills på torsdag när ja åker till stockholm
Vad heter dina husdjur? smulan
Har du körkort? inte än, men snart :)
Favoritgodis? chocklad :)
Morgon- eller nattmänniska? ja kan vara båda delarna, men helst natt,
Sparare eller slösare? vill ja spara så gör ja de annars slösar ja mest.
Bio eller promenad? de beror på va de e för bio ;)
Är du kittlig? joråå de är jag..
Rädd för insekter? insekter? räknas spindlar och ormar!?
Anser du att du är stark? starke adolf ;P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: