Måndag 1 av 4

Hejsan, godmorgon!

Kom alldeles nyss till skolan, jag b,lev ungefär 30 minuter försenad idag pågrund utav min dumma nacke som aldrig vill fungera som den ska på morgonen längre, kan inte resa mig upp utan att det känns som om kotorna ska sprängas i småbitar, det gör så fruktansvärt ont så det går inte att beskriva..
Helgen har väl vart sådär, umgåtts med lite olika folk, men det kunde ha vart roligare..

Nu har det iallafall löst sig med tvättstuga, tur att Malin finns :P hon räddade mig från att åka iväg 10 mil härifrån..
1 av 4? Jajamen, precis nu är det första dagen av fyra dagar kvar tills jag och fredrik åker till stockholm :D på torsdag, torsdag, torsdag så åker vi till Stockholm! Jippiiie.. Ni förstår inte hur skönt jag tycker de ska bli att få åka härifrån, de ska bli en så jävl) lättnad, shoppa, slappa, träffa kompisar och allt sånt !
STOCKHOLM <3

Nej nu måste jag fortsätta jobba eftersom jag ligger efter en hel del, vi hörs! Ha en fortsatt bra dag..

/ jennifer

A<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: