Gi-metod?

Gokväll alla glada :)

Kanske inte så många som är vaken just nu, eller? här sitter jag iallafall vaken, tog mig aldrig hem i snöstormen ikväll så jag fick lov att stanna kvar hemma hos Jonna och Patrik. Var de kanske bra eller dåligt?! hmm jadu ja vet inte, Jonna och jag blev jätte godis sugen så tillslut bestämde vi oss för att, ehm gå över till Shell som ligger väldigt olämpligt till, alltså bara rakt över vägen. Vi köpte oss lite chips, dipp och dricka. Inte bra alls, men vi fick ju pruta två kronor så då blev ju vi glad ;)
Har suttit uppe i våran ensamhet och spelat kort, pratat och "svullat" hehe inte bra så. Kan kalla de här för den perfekta GI-medoden som jag försökt börjat med.

I morgon ska vi åka till Krokom för att gå på BVC, ska väga och mäta Linnéa som blivit så stor och söt nu så. Hela fyra månader gammal, redan.. Tiden går fort!
Har även planerat min arton års dag, eller ja vi har ju bestämt att det blir krogen då iallafall. Sen får vi väl se hur det bli med den saken, man kanske inte har råd heller :P

Nu ska jag nog ta min plats på soffan och sova en slurp, tidig uppstigning i morgon, ungefär vid nio tiden tror jag det var (?) de är ju bara jag vaken nu så vad ska man göra förutom att sova (?)

Men godnatt på er och sov så sött alla kära läsare!

/ jennifer

Tankar, Minnen och Drömmar!
jag saknar tiden som var förut <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: