Fredag eftermiddag

Hejsan!

Nu sitter jag här i soffan hemma hos Patrik och Jonna, lilla Linnéa sitter bredvid mig i soffan och tittar på när jag skriver på msn och i bloggen, mycket intressant! :) hon blir ju fyra månader nu på lördag, kanske blir tårta då? haha..

Jaha ja, ikväll får vi se vad som händer. Jonna håller på att städa lite nu i fall de skulle komma hit någon så de kan ju hända att de bilr lite besök här iallafall..
Har bestämt mig att ja ska vara här i Ösund tills den 18 april, då ska jag hem till mina föräldrar och hälsa på, fixa lite och dona sen fredagen därpå så åker jag ju till stockholm och njuter av livet :)

Nej nu blir det leka med Linnéa en stund sen tagga ner en stund!

/ jennifer
Postat av: sandraa,

är man inte en länk hos dig? :O hihi.

2008-04-08, 10:26:07 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: