En vecka

Gokväll allihopa!

Hoppas ni har det bra och att alla är friska..
Nu sitter jag här i Carros säng, tittar på tv och tuggar på en plast sked, mysigt värre hehe.. ja är så himla trött idag så jag funderar snart på att krypa ner i sängen och sova..
Har jordens träningvärk sen gårddagens brännbolls match, men jag är stolt över att mitt lag vann iaf ;) tack vare mina långa skott, varvningar och lyror haha..

Idag har vi vart in till Stockholm en sväng, följde Robin till tåget för att han skulle åka hem, sedan har vi bara drivit runt. Men skönt är de när man är så fruktansvärt slut i kroppen, imorgon blir det vila hela dagen när carro och elli är i skolan :)

Nej nu blir det prata klart i telefonen sedan sova :)
Ha en fortsatt bra kväll

/ jennifer
Postat av: Dress Like a Princess

Godnatt!
Sov gott :)

2008-04-27, 22:51:58 - URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: