En ny vecka

Godmorgon!

jag är uppe med tuppen sååklart, känns skönt att få vakna lite tidigt så man inte ska sova bort hela dagen trotis att jag är ensam här hemma idag. Vet inte vart alla andra är, eller jaa Carro och Elli är ju i skolan, Pamela jobbar men sen då?!

Jag tänkte snart gå ut och lägga mig i solen, om det nu finns någon sol. Har inte tittat de ännu men det sker nog snart, ska försöka koncentrera mig lite på läsningen i min bok som ska läsas ut denna vecka, doktor glas.
Senare ska jag nog inte göra någonting tror jag, kanske ta sig världens längsta promenad till ingenstans, eller ska man bara sitta inne och titta ut på träden, människorna och bilarna (?) shaa, vi får se vad som händer :) nått ska det bli iallafall, jag väntar på att det ska bli torsdag så vi kan åka och shoppa, jag vill ha kläder...
Fredag blir det kanske Gävle, får hoppas på att Tomas är hemma då så han kan få drass med mig en hel dag annars vet jag inte vad jag tar mig till, men vad gör inte han för min skull? ;) haha..

Jeje, nu ska jag klä på mig och gå ut i solen! vi hörs senare, ha en bra dag allihopa. Jag älskar er <3

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: