dålig uppdatering och nyklippt

Hejsan!

Jag ursäktar för dålig uppdatering, men jag har tyvärr vart sjuk hela veckan och har därför inte kommit åt min blogg.
Som rubriken ovan så har jag alltså klippt mig, fick ställa upp som modell tidigare ikväll, allting slutade med att jag klippte upp håret lite mer och sen så klippte vi lugg :) suveränt, Natalie är duktig hon.. Jag var lite nervös men det gick bra ändå tillslut!

I morgon blir jag nog hemma också, friluftsdag och jag har inte kläder till sånt..
Men nu ska jag åka hem till mig och se på film, ligga hemma och HÄCKA!

Fan va leds ja är på de här nu...... ger upp! du var bara för mycket och du betydde nog för mycket för att vara värd det.

/ jennifer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja när du är inne på msn din råtta, jag må ju ha nya bilder kanske eller?

2008-04-09, 22:38:38 - URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Ellie

Jag vill se ju! :D:D (L)

2008-04-10, 08:03:26 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: