ändrade planer

Hejsan!

japp, som sagt! de blev ändrade planer angående stockholms resan, vi ger oss av redan på morgon kvisten någon gång så kommer fram tidigt :) Svänger förmodligen, förhoppningsvis in i Gävle så ja får ge Tomas hans surprise från mig, men de på om han tänker vara hemma eller inte och om Fredrik har lust att stanna upp där.. Vi får se, vi får se..
Nu är ja iallafall hemma hos Peppe och Jonna, har stora planer på att åka hem snart eftersom jag måste packa, städa och tvätta innan jag ger mig av..

Vilken dag de var idag, min kusin får bensin stopp på Jemtbil, han ringer mig och ber om att få låna pengar, anders och han skulle komma och hämta mig ute i torvalla, MEN efter ungefär 1½ timme så ringer min kusin och berättar att även anders fått bensin stopp, båda två står där utan bensin så vem får skynda sig iväg från torvalla för att åka in till stan och tanka deras bilar !? Jo, jag :p dom är ju helt otrolig.. pojkar utan pengar = värdelöst ;)

Nu blir det socialitet..

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: