3..2..1

Godmorgon allihopa!

Nu sitter jag i skolan, slutar om ungefär 5 minuter. Då slutar jag faktiskt för dagen också, tisdag, onsdag, torsdag är underbart. De är då man slutar tidigt, har sovmorgon och allt såntdär som man behöver vissa gånger, eller faktiskt för det mesta!
Igår så var de tvätt dag hela dagen/kvällen, bränna massa skivor till Fredrik och mig tills vi ska åka våran långa resa på torsdag, WIIE.. Åka till Stockholm, vilket jag säkerligen har berättat flera gånger om för er nu ;) men ja längtar så mycket, det ska ju bli så skönt att få komma härifrån äntligen ett tag.. 

Morronen i morse var hemsk, jag skulle så stort kliva upp klockan halv sex i morse eftersom ja skulle fixa en massa saker men det slutade med att jag flög upp ur sängen 07:10 hehe.. Jakob som bara var tvungen att hälsa på mig igår kväll/natt, tror han kom på tanken att åka hem vid halv ett när ja höll på att somna, hehe ja är duktig på att köra ut folk när ja ska sova, not! Men ääh, är klockan mycket så är den faktiskt de..

Nej nu är det slut på den här lektionen, nu ska jag ner på stan för att inköpa lite saker till mig själv :)
Ha en bra dag!

/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: