2007.09.27

Hello

Åter tillbaka i skolan nu, har legat hemma halva veckan och varit sjuk.
Känns ganska bra att komma tillbaka eftersom man lär ha missat en hel del faktiskt.
Idag ska jag, Natalie och Emma gå på stan efter skolan, hoppas på att jag får sluta tidigare än vanligt, ska bara göra klart mitt arbete sen får jag sluta :)
Imorgon är de party som gäller, Diana fyller ju år så då blir de partaj..

Ikväll ska jag iväg på träning, Malin är sjuk så jag får gå dit själv men de kan ju vara kul de också, igår va jag och Rebecca ute och sprang, fyfan så jobbigt som de va igår har de aldrig vart..
Nej nu måste ja nog jobba så jag får gå hem någon gång, hade ju sovmorgon tills nu och ja får även sluta när jag är klar ;) kanske blir klar om en timme eller så, lyxig dag idag..

Puss och Kram
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: