2007.09.23

Hello

Godmorgon världen, har nyss vart ute en sväng ska snart ut en sväng igen så ja kan träna.
Fick ju som vanligt inte sova hur länge ja ville imorse, nejnej mamma kommer in och väcker mig klockan tio och tycker att de är dags att kliva upp.
Jag försöker också förstå någonting med bloggen, jag vill kunna designa den lite snyggt men tur att man är helt nollställd i huvudet så man inte kommer ihåg någonting.
Imorgon är de skola igen, börjar 12:15 som tur är
Imorgon är de bara en vecka kvar tills jag fyller år också!
Igår när jag och Rebecca va ute och sprang så pratade vi dels om utlandsresan till sommaren, hon vill ju verkligen inte åka till Turkiet, men lilla stumpan så blir de nog ändå.
Och om två sommrar så ska jag och Rebecca bila ner till Stockholm men min bil, sen ska vi åka över till Dannmark och kanske Tyskland för att bara ha roligt. Jag sa de till Rebecca att hädanefter så kommer vi åka ut på så himla mycket, bara jag får mitt körkort så sticker vi tjejer, allihopa iväg på galenskaper varje sommar.
De låter väl ändå helt underbart ?

Nej nu ska jag sticka ut och springa, hörs!

Puss och Kram
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: