2007.09.22

Hello

Vi sätter en början på Lördagen då, har inte hänt speciellt mycket. Är hemma hos mamma och pappa ihelgen, jag ångrar de grymt mycket.
Senare ikväll har jag vart ute med Rebecca och sprungit iallafall, de va skönt att få komma ut en gång för alla.
Sen har vi suttit hemma hos Rebecca och tittat på film, men tråkigt att ja såg den filmen tidigare idag med min mamma, men ja fick ju iallafall se slutet som ja inte hann med förut.
Sitter för övrigt och rå fryser, de är eller måste vara minusgrader ute alltså, jag höll seriöst på att frysa ihjäl.
Hade bara mina träningskläder på mig och dom är ju inte speciellt varma, sen när ja kommer hem så hoppades jag på att de skulle vara jätte varmt och skönt inne, men när jag kommer in på mitt rum så står fönstret på vid gavel, de är snarare svin kallt på rummet. Jävla as till pappa som hade vart och öppnat de!!
Ska snart lägga mig under mitt härliga duntäcke i min underbara säng och titta på en film, jag tänker inte sitta vaken så mycket längre till iallafall, de är bara tråkigt.
Imorgon ska jag packa och kanske åka hem till Östersund igen, ska bli grymt skönt att få komma hem till sig igen, hem till mig..
Snart är de bara en vecka kvar tills jag fyller år också, sitter och funderar så mycket på vad Malin och alla andra ska göra med mig på min födelsedag, jag är nyfiken!!
Nästa helg blir de fest för hela slanten, Diana min vän fyller ju år då så då ska vi festa och fira henne. Ska bli trevligt att få träffa henne igen, inte allt för ofta man gör de faktiskt.
Nänä nu ska jag hoppa i säng, hörs!

Puss och Kram
Jennifer
 <3 föralltid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: