2007.09.20

Hello

Dagen började faktiskt riktigt bra, jag va på bra humör klev upp i tid och allting, men så kommer min så kallade mamma och förstör allting, jag ringer och frågar om hon satt in pengarna på mitt konto, jippi hon hade satt in tvåhundra kronor, hur långt kommer jag på de hade hon tänkt?! Jag ska köpa smink idag, jag ska köpa busskort och allt jävla skit för att ja ska kunna ha råd att åka upp till dom varje jävla gång jag ska dit. Men hon fattar ju noll, ingenting kan gå rätt för en gång skull.
Men de är väl meningen att ja ska leva utan pengar i 5 dagar till...
Får se hur ja gör i helgen, antingen ligger ja hemma hos mig och ruttnar, kanske går ut med några kompisar annars åker jag dit upp och plågar sönder..
Ikväll ska ja på träningen, får se om de fungerar då..
Igår hade ja riktigt riktigt roligt, Malin kan ju notera och garantera att ja hade roligt..
Nu ska ja börja redigera mitt såkallade "radio program" eller nått sånt.
Hörs!

Puss och Kram
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: