2007.09.19

Hello

Nu sitter jag i Torvalla, sjunger på en väldigt fin låt faktiskt, hold me tonight heter den. Fin låt!
Skulle ju hit på intervju ikväll, men Malin den klanten glömde ju självklart micen iskolan så vi får ta de imorgon istället.
Ska sova här inatt, igen.. Men imorgon har vi sovmorgon så då slipper jag kliva upp så tidigt.
Åh nej, jag gjorde bort mig ikväll också när vi va på coop. Malin, Natalie och Jag skulle gå till coop eftersom alla blev så fruktansvärt godissugen. Ja men iallafall så går Natalie iväg till nått godisställe och ja står kvar vid de andra stället, sen ropar Natalie på Malin men de märker ju inte jag heller, sen ber Malin mig att gå o kolla vad Natalie höll på med, och när ja vänder mig om så brister ja ut i skratt, bakom mig står världens marddröm, de går inte beskriva hur han såg ut!! jag skrattade iallafall hela tiden tills vi kom ut från coop.
Jag har inte skrattat så mycket på länge, och sen innan vi gick in på coop så möter vi världens iddi med jätte fula joggingkläder, nämen fy precis när ja gick förbi han så skrattade jag utav helvetet..
Nej usch vilken kväll alltså, åsså nere på stan kunde man ju inte heller sluta skratta när man såg ena roliga efter den andra. Jag och Malin hade ju skit kul på kebabcity, Claes-Ivand eller va va de han hette (?) haha!

Aja, nu ska man fortsätta sin "uuunderbara" sång mitt i centrala Torvalla.. Gokväll

Puss och Kram
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: