2007.09.19

Hello

Skolan nu igen, sitter och skriver en utredande text eftersom mitt arbete lät mer som något sånt istället för en argumenterande eller va de heter.
Imorse va de verkligen världens kaos innan jag gick till skolan, de börjar med att jag inte tog mig upp i tid, låg och segade enda till klockan sju, men ja fick då inge bråttom. När ja kliver upp i sängen så upptäcker ja världens grej så de va bara börja plocka undan allt de där, och sen ska jag äta frukost, så skulle ja plocka fram brödet, men då ramlar saltet ut rakt upp och ner på mattan så de ligger fullt med salt på mattan nu, och sen har ja ju ingen hårborste eftersom ja glömde den hemma hos mamma och pappa i Måndags, håret stog åt alla håll, jag han ju självklart inte duscha så jag gick borsta håret med en gaffel imorse, haha men vafan..
Sen går man ut, de är svinkallt så måste man gå till skolan eftersom man knappt har några pengar kvar så man kan ta bussen.
Gah de va nått mer ja gjorde imorse men de har jag förträngt nu, ingen mening att berätta då.
Somnade tidigt igår, skönt va de faktiskt. Behövde verkligen sova ut, imorgon har jag sovmorgon till 12:15 så då behöver ja inte ha så bråttom i säng ikväll.
Ska till Malin på en intervju till och börja med, sen får ja se om vi ska på bio eller va som sker.
Nu ska ja jobba, hörs!

Har precis vart på lunchrast nu då, inte spec god mat faktiskt..
Längtar tills efter skolan, då ska ja ner på stan och kika på lite saker, men ja har ju inga pengar än men imrogon får ja mina pengar så då kan ja köpa mina saker som jag ska ha :)
Malin håller på o försäga sig vad dom ska göra när ja fyller år, ja hoppas att hon snart försäger sig när jag är med hehe..
Ne nu äre Multimedia som gäller hela eftermiddagen, ska hålla på med photoshop hela tiden, åh skoj :)

Puss och Kram
Jennifer
    har hittat lite saker jag vill köpa :) men jackan kan ja ju glömma att ja får/köper med min dryga inkomst ;D ;(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: