2007.09.18

Hello

Jag vill ju först och främst börja säga GRATTIS till min älskade vän Jessica som fyller arton år idag. Våran Zickan, min FFx2:a, jag önskar dig världens bästa födelsedag också hoppas jag på att vi kan göra de jag och Linda planerat senare. Du äger allt jag lever för, du äger mitt hjärta vännen.

Nu sitter jag iskolan och har Engelska, håller på leta reda på saker om film, musik och kläder. Svensk kultur vill säga, de går ju inte så himla bra men äh vafan ja är ju snart klar så då kan ja börja designa broschyren vi ska använda till redovisningen.
Känns som den kommer bli såå snygg, men ja fick orden att göra den. Gah!
Igår va jag hos Malin och tittade på tv och hade faktiskt roligt, som vanligt då. Sov hos henne på den där otroligt "sköna" madrassen, fan ja vakna nere på backen imorse, den måste vara trasig för luften hade ju pyst ut ur den. haha vilket jävla tjat de va om vem som skulle sova på den, men de slutade med att ja fick göra de.
Imorse va man ovanligt trött, förstår inte att varje gång man sover i Torvalla så blir man tröttare på skolan, de lär väl va för att man sitter o åker buss i 20 minuter då också istället för att gå till skolan.
Men tur att de inte e varje dag..
Nästa månad måste ja köpa busskort, de här funkar inte, nästan hela mitt studiebidrag går åt till att åka buss hem till mamma och pappa varje helg. Antingen får ja sluta åka dit eller så får ja så lov att köpa busskort så ja inte är så pank.
Jag vill ha en cykel, en cykel så ja kan cykla till skolan varje morgon istället för att gå. De är drygt att bära på dataväskan 4-5 kilometer och sen hem igen.

Jag börjar också bli väldigt nyfiken på vad Malin och dom andra ska göra när jag fyller år, ja får inte veta någonting, och jag som ville gå på BodaBorg, men de fick ja ju tydligen inte för att ingen "orkade" uhuu, ja får väl gå dit någon annan gång med någon annan som är frivillig till de då.
De lär väl bli bio och middag på stan när ja fyller år.. Men de e ju trevligt de också :)
Tråkigt att man bara fyller 17 men..
Jaja, nu ska jag nog fortsätta jobba lite, för de här ska ju tydligen vara klart idag fick ja veta när vi började, ja som hade fått för mig att vi hade 4 lektioner på oss, men de va bara 2..
Hade bra

Jennifer - Skotskt namn med betydelse "vit våg, vacker kvinna".

Puss och Kram
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: