2007.09.16

Hello

Morgonen har varit riktigt bra faktiskt, jag har vart ute och kört cross en stund. Riktigt roligt, jag riktigt älskar att köra cross. Önskar bara att man va så pass duktig att man kunde komma ut på bana.
Nu sitter jag och tittar på BodaBorgs hemsida, är riktigt sugen på att ta med mig kompisarna dit när jag fyller år, de skulle faktiskt vart riktigt kul tycker jag. Men ja får väl se om de är någon som är sugen på att hänga med först och främst.
Jag fyller ju faktiskt år om 15 dagar!!
Imorgon är de skola igen, och jag är sjuk. Men de ska nog funka ändå..

Jag måste bara berätta att det snöar här, nu har de snöat i ungefär 1½ timme men snön försvinner ju innan den knappt hinner nå backen :| den ska ju ligga kvar, jag vill ha vinter!!
Nu är de inge roligt med höst, och sommaren är slut. Då vill jag ha vinter lite kvickt..
Har inte gjort någonting alls, vart ute en stund. Finns ju tyvärr ingenting att göra så ja gick in igen, kallt och jävligt ute ju..
Ska snart packa och hoppa in i duschen innan de blir tv dax..

Puss och Kram
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: