2007.09.15

Hello

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men någonstans blir de väl.
Vaknade för ungefär 1½ timme sedan, har legat kvar i sängen tills nu och tittat på film. Men de va då den sämsta filmen jag sett någonsin, har ni någongång funderat på att tanka hem Hata Göteborg så gör inte de, den va dålig helt oförståerlig också för den delen.
Nu sitter jag och undrar om jag ska klä på mig och gå ut på en promenad en sväng, eller om jag ska gå och handla.
Vore ju också en fördel om man ska laga mat idag, den orden har ju jag fått av min mamma. Hmmm!
Jaha, igår så va min kusin här och hälsade på en stund, hon tjöta och tjöta på mig att vi skulle göra någonting.
"jennifer sluta sitt vid datan"
Och vad gör man när en liten unge säger sådär? Jo de är bara att göra som hon vill då, hon vill spela monopol. Suck!
De va bara att ta fram monopolet och sätta sig ner och spela.
Hon skulle köpa alla gator som hon kom på, sen hade hon nästan inga pengar kvar när hon skulle åka hem och lämna över sin spelgubbe till min mamma.
Jag kan ju bara säga att jag vann allting, mamma blev bankrutt och jag hade ungefär 250.000, jag va hotellägare och allt. hehe..
Jaha har ju ingenting att säga eftersom de inte har hänt nååågonting sen jag kom hit, eller ja vad kan hända?
Men nu har jag iallafall skrivit lite grann, får se om jag uppdaterar någonting senare idag, för nu ska jag klä på mig och göra mig klar sen ska jag gå till affären "ICA city" haha som vissa säger när dom skäms över de här stället. 
Aja hade fint allihopa! 

Lördag kväll
Hej jag får ju bara börja nämna att jag är väldigt irreterad ikväll, ingenting har vart bra idag.
Dagen börjar med att jag klär på mig, går ner till affären för att handla lite saker till mamma, på hemvägen börjar de regna hur mycket som helst, så jag blir blöt... Jaha sen kommer man hem, är hemma kanske en halvtimme (?)
Då går strömmen, ååh yes vad roligt, man är så otroligt beroende av ström så de finns inte. De har jag märkt nu.
Har vart utan ström sen klockan ett idag, nu är klockan 21:40, eller ja strömmen kom tillbaka vid 20:00 ENDAST för att jag hade klätt på mig en massa kläder och åkt iväg i kylan, så jag fick åka hem igen. Då va de middag, mysigt med middag klockan 9 på kvällen, men nu är man ju mätt och belåten länge då.
Sen ska jag sätta mig vid datan, då vill inte internet funka (som vanligt) vi fick ett nytt modem igår så ja de hade ju vart sjukt om de va de som va felet. Men efter många försök med att trycka på reset, följa reparations instruktionerna m.m. så ville de ju äntligen funka, så nu blir jag väl helt säkert låst framför datan ikväll.
Ska ladda upp lite bilder på bilddagboken också, hittade en massa snygga bilder från mig och mina kompisar när vi va små, hehe so sweet.
Ger ett litet smakråd här också då, dom som vill se resten av bilderna kan gå in på:
 http://jipp.bilddagboken.se
 Tomas, Jag och Elli i matkön på skolan, gud va snygg man va "HAHA"


Puss och Kram
Jennifer 

Elli,  descharin verkligen jätte mycket när man har dom där byxorna :P

 Jag kanske kör cross idag?                 mig i mitt gamla hår (!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: