2007.09.14

Hello

Dagen såg inte så lovande ut faktiskt, de börjar med att jag vaknar runt 6 imorse och känner mig inte speciellt pigg för att gå till skolan, hade ont i högersidan av halsen, trodde att ja skulle gå av. Men efter många om och men så tar jag mig upp ur sängen och gjorde mig i ordning för skolan. Jag gick till skolan också, dumt nog med fel sorts kläder, tog mig till skolan och trodde verkligen att ja skulle ramla ihop när jag va framme, förkylningen tar hårt på en, så otroligt jobbigt.
Jag satt på matten och verkligen hängde över bordet, kände mig alldeles blek och kallsvettig, men jag va ju så illa tvungen att göra dom där två proven någon gång så ja skulle kunna ta mig vidare till Matte B när som helst, men efter lektionen så gav jag verkligen upp, då gick jag hem hela långa vägen igen, ställde mig i duschen ett tag och sen va de bara att ta sitt pick och pack och gå ner till centrum igen, stå där och vänta på bussen i all evighet.
Kände mig verkligen svimfärdig.
Men nu är jag äntligen hemma hos mamma så nu kan jag bara ta de lugnt hela helgen, vill mest bara ligga inne tror jag.
Kanske trixar lite med photoshop och de här så ja lär mig lite mer. Kan ju vara kul de faktiskt.
Men mindre kul att man ska råka på bli förkyld, de känns som om jag kommer tappa lusten till allting som har med skolan att göra om jag missar en enda lektion.

Igår så va jag hemma hos Natalie hela kvällen, från halv.7 till 11, kunde ju faktiskt va bra att jag va vaken lite längre igår eftersom jag somnat så pass tidigt två dagar i rad.
Vi satt och kollade på alla program som vi hade tänkt ut, de va sjukhuset, idol, efterlyst också självklart allt om byn, hehe.. Faktiskt kul att kolla när de är folk med som man vet vilka de är.
Nä nu kanske jag ska stoppa i mig sjuttioelva alvedoner och sen ska jag nog lägga mig framför tv:n en stund och titta lite.

Puss och Kram
Jennifer

 Pondus <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: