2007.09.13


Hello..
Nu sitter man på lektion igen, har medieproduktion också ska vi lyssna på radio för att göra klart arbetet men självklart så har ja ju glömt mina hörlurar hemma så ja kan inte lyssna, får väl försöka göra klart de där hemma eller nått då.. Hoppas på att ja inte får IG i den uppgiften bara för att ja lämnar in den lite senare, de e ju så när man är slarvig.
Igår va jag till tandläkaren igår då, de gick ju faktiskt riktigt bra men dom upptäckte min sönderbitna tand så ja fick en ny tid den 9:e oktober som ja ska få komma och laga den på, ajajaj ja tycker inte om tandläkaren!
Kändes fakiskt riktigt drygt igår att ja skulle åka 5 mil till tandläkaren för att ligga och gapa för dom i 10 minuter och sen åka 5 mil tillbaka till Östersund.
Somnade lika tidigt igår också, förstår inte va de e när jag somnar så tidigt, de får bli ändringar på de här nu.
Ikväll ska jag till Natalie och titta å tv med henne, vi måste ju se på "allt för byn" hehe får se om de e nått kul som visas där då, kan ju faktiskt va kul o se om de är några man känner. Så ja säger till er alla, kolla på trean klockan 22:00 ikväll så är de något intressant där kanske förmodligen.

Nu kanske ja ska försöka göra någon nytta istället för att uppdatera mig i den här hela dagarna, ja har ju ingenting nytt att komma med eftersom jag inte gjorde någonting speciellt igår.

Puss & Kram
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: