2007.09.12 Eftermiddag

Hello

Nu har man klivit in på en ny lektion igen då, den här gången fick de bli multimedia får se vad våran fantasilösa lärare hittar för någon tråkig uppgift till oss.
Jag vet inte om vi ska hålla på visa upp några bilder som vi höll på kommentera i måndags, men de vill ju inte jag göra iallafall..
Snart, eller ja om en timme så ska jag gå in till centrum och kliva på bussen, men shit gå nu (?) de spöregnar juu..och jag går klädd som om de vore sommar jag, kort leggings, klänning och ballerinaskor, smidigt jobbat jennifer. Jag kommer ju frysa ihjäl !! sen kommer ja va jätte nervös åsså kommer ja få sitta i stugun och vänta i flera timmar, ja kommer inte få någon mat i mig förrän sent ikväll och jag är redan hungrig så magen kurrar sönder. Poor, de går så när man är lat på morgonen och inte kliver upp i tid så man hinner äta en ordentig frukost..

Nu ska jag nog börja redovisa min uppgift för klassen, ojdå! jag återkommer när ja gjort klart, eller nått.

 Puss och Kram
Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: