2007.09.11

TISDAG, en ny dag på livet även i skolan.

Nu sitter jag i skolan än en dag, har för tillfället englska men de verkar inte fungera så otroligt bra för min del eftersom jag suger på engelska.
Vet inte alls va ja ska skriva för något i arbetet, vi har fått i uppdrag att skriva om Svensk Cultur, wiho! jag ska ju då skriva om musik, film och kläder, vilket oerhört bra valda ämnen från mig själv.
Ja sitter på msn och drygar mig med Bella istället, haha fastän hon sitter bredvid mig, men hon tycker jag är osocial när jag har hörlurarna på mig, men vadåå ja har ju ena örat framme haha..
Jaha igår så va ja hos Malin hela dagen, ja sov hos henne också hade riktigt roligt, vi skrattade åt ingenting tror ja. Hon färgade håret på mig också, huvva ja vet inte va ja ska kalla de, lite olika färger känns de som. Brunt, svart och ljusbrunt (?) konstig blanding, men ja ska nog tona de så att de blir lite bättre än va de e nu.
Satt uppe till halv.2 inatt så man va lite trött imorse när man skulle upp runt halv.7 för att pallra sig till skolan, håller seriöst på att somna snart tror ja.
T, grattis du ringde mig igår, jag fick inte allting sagt faktiskt, de är så mycket mer ja vill säga men de gick inte, de kändes som om ja pratade till en väg. Jag blev bara så stum, jag fick ur mig ilskan, du hade respekt kändes de som iallafall, jag får hoppas på att du lyssnade på vad jag sa också, annars känns de meningslöst.
Men de känns så sjuk när du säger "vi kan säga upp kontakten om du vill de" "kanske för ditt eget bästa"
Men vadå? ja menar, är de så du vill ha de? vill du inte att vi ska vara vänner? du borde väl kunna visa att du kan vara en sann vän? fast den lättaste vägen för dig för att du ska komma undan så lätt som möjligt är väl att säga upp kontakten med mig.. Men nu försöker vi strya upp de här, vi försöker få upp livet på vägen igen, vara ärlig mot varandra, de va väl så vi sa att de skulle vara från första början när vi började komma ifrån varandra..
Men vad vet jag, jag tänker iallafall inte göra någon ansträngning i de hela för att du ska bli så bra som möjligt för mig, eller ja visst jag tänker ju inte precis använda mig av den attityden ja gjort så länge ja vet att du lovar att förbättra dig, de är därför jag gör som jag gör mot dig. Du borde förstå de. Jag vill att du visar att du kan vara min vän, jag vill att de ska vara du som hör av dig till mig istället för tvärtom, eftersom du har lovat mig och jag har varnat dig för du vet vad som händer om de här sker igen.. Visst, ja älskar dig min vän de vet du! Du betyder för mycket för att ja ska kunna lämna dig, men för lite för att ja ska kunna anmäla dig.

Nu ska ja nog fortsätta arbeta med min uppgift annars blir det nog aldrig klar, I'm feel to bad, hehe ja ni ser.. min engelska är helt enkelt inte lätt att förstå. Ni ska bara läsa min uppgift, hur många förstår ett ord i den? ja tror ja har använt ordet "different" hur många gånger som helst inom samma mening, Engelska B är inte riktigt min grej eftersom ja är för dålig för att klara A. Nee nudu, ska ja sätta mig tillbaka i lärnings läge!

Puss & Kram
Jennifer

Postat av: Jessica

Du vet om att det är tisdag idag va_?:P HAHA

2007-09-11, 12:20:01 - URL: http://jyees.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: