2007.09.10

Hej hallå!
Skolan idag, sitter för tillfället och har Multimedia men jag är klar med uppgiften, klar före alla andra såklart jag känner mig faktiskt riktigt bra idag, första gången jag är klar först. Men de va väl för att jag tyckte om den uppgiften vi fick, beskriva bilder och förklara vilken känsla man får när man ser bilden, och som tur va så fick man välja från sina egna bilder så jag plockade ut en hel del fina som ja beskrev. Går för övrigt bara 3 timmar idag eftersom jag har haft sovmorgon till 12:15, riktigt skönt faktiskt. Har hängt runt på stan med Linda en sväng, hittade en massa kläder som jag vill köpa men som förmodligen inte blir av innan man betalat utlandsresan i November.
Tråkigt de men man får väl försöka smöra för mamma och pappa efter pengar, ska iallafall försöka köpa byxor och en jacka innan vintern kommer, känns som de kommer bli kallt med den jackan jag har just nu.
Helgen har varit lugn, har vart hemma hos mamma och pappa och bara tagit det lugnt, kört lite cross men de regnade hela tiden så de va ju mindre kul att köra då. Umgicks lite med brorsan eftersom man inte träffar han allt för ofta, hade riktigt roligt igår när han var allmänt leds, som tur var så filmade jag ju allting så nu kan jag sitta och skratta för mig själv när jag har riktigt tråkigt någon dag.
Imorgon ska jag förmodligen gå ner till polisen, prata lite med dom om några saker, sen får jag se hur jag gör. Om jag går vidare med de ja ska göra hos polisen eller om jag låter de vara, de är upp till dig T.
Jag är bara ledsen, de vet du. Du har gjort mig ledsen, förbannad och ja jag vet inte allt, det går inte att förklara med ord vart jag vill komma med det här.
Men för ditt eget bästa så är de väl kanske bättre att du ringer mig så snart du läst eller förstått att du gjort fel, och då menar jag att du ringer IDAG!
jag har varnat dig så du vet vart du hamnar om du inte gör som jag sag till dig, jag har varnat dig.

Nu kanske man ska ta och lämna in uppgiften så man inte glömmer bort de, sen ska jag nog gå på stan med Malin en stund för hon ska gå och köpa något spel hon snackat om i ungefär en veckas tid nu, hehe..
Får se om de är så roligt som hon säger att de är då.
Ska hem och städa lite i lägenheten sen, också ska ja handla och allt de där. Usch de är jobbigt att bo ensam, när man inte har någon mamma som städar och bäddar sängen efter en, hehe.. Men man lär sig ju med tiden, de e faktiskt livet att bo ensam, man kan som koppla ifrån allting, stänga in sig utan att ha någon som knackar på dörren och tjatar om någonting man ska göra.
Jag bara skriver och skriver, de tar aldrig stopp. Men de är faktiskt så att jag är riktigt rastlös nu när jag inte har någonting att göra på 1½ timme. Jag slutar 15:15, enligt våran lärare så skulle den här uppgiften ta två lektioner, alltså 3 timmar men hallå (?) jag är klar.....Hehe shit, fick just reda på att vi ska visa upp dom här bilderna i ett bildspel för klassen, men shit ja kommer ju skämmas när vi ska jämföra om vad andra tycker när de gäller kommentaren till bilden, vilken tur för mig att jag inte valt någon bild som är allt för...ja ni fattar säkert!
Nej, nu du nu ska jag nog slå igen locket för idag och hitta på någonting annat, kanske sätter mig och grejjar lite i Photoshop, kul när man lär sig mer och mer för var dag som går.

Puss & Kram / Jennifer

Musiken är mitt liv                            Underbart     
 
vänskap är de bästa som finns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: