vilken morgon..

Hejhejhallå

Vilken otroligt dålig morgon och början på dagen jag har haft..Har vart allmänt trött, vaknade såklart inte av väckarklockan så man kom en timme försent till skolan, men när ja väl försovit mig så är ja jäkligt snabb till skolan. Va klar på 30 minuter, raska ben..
Igår va jag och Natalie på träning på Step In, de går inte att beskriva hur otroligt roligt de va heller, vi gick på gå bandet i 30 minuter, och ja kan säga er att de är dubbel så jobbigt som att gå ut och gå i 30 minuter.
Har fått en sträckning i vaden så ja har ont där men de hindrar ju inte från att träna ikväll.
Igår blev de dubbel träning så jag va helt slut när ja la mig i sängen, först efter skolan va jag ute på orientering i 2½ timme sen skyndade ja mig hem, käkade sen stack jag iväg på träning igen. Tränade i 1 timme, ikväll blir de längre för då ska vi försöka gå in lite på gymet och träna lite styrka, inte bara kondition.

Happ ja, hade bra!

ELLI, ring mig ikväll, du ringde inatt men ja sov ;S
Postat av: Neccesitas

Haha det blir nog svårt, fullt ös ;P Haha fy vad tråkigt med orgentering!

2007-10-23, 22:15:34 - URL: http://neccesitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: