Trött tröttare tröttast

Hejhejhallå..

Ska berätta för er att jag är väldigt trött efter min resa ner till Mora fram och tillbaka på 12 timmar i en lastbil. Men jag hade de rätt okej, jag ska inte klaga. Sov fläckvis, men max 35 minuter sammanlagt på hela resan och de va ju på hemvägen. Stannade till några gånger och klev ur lastbilen, var jäävligt kallt vill jag lova er. Inte alls varmt om jag ska uttrycka mig rätt. Ungefär -4 eller nått sånt.
Ikväll har jag varit och träffat mina käraste Stockholmare då, har saknat dom så otroligt och nu är dom äntligen här.
Blev så jävla förbannad idag när jag missade bussen från Östersund till Stugun allt för den där sega gamla äckliga kärringen som jag hade lust att putta ut ur bussen. Men jag kom ju hem tillslut efter många om och men..
Har bara suttit hos Kristoffer och tittat på film ikväll, Jag, Carro, Elli, Anton och Kristoffer. Va rätt skönt att bara ta de lugnt ikväll eftersom man fortfarande är trött, och på de har jag träningsverk som bara den i hela kroppen, känns att man tränat rejält den här veckan, hoppas bara att de ger något resultat. Ska ut och springa imorgon bitti så fort jag vaknar, bara de inte snöar!!

Nej nu är de sängen som gäller!
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: