torsdag

Hello

Dagen ser lovande ut, inte för att jag vet vad jag ska göra ikväll men de visar sig alltid.
Har haft sovmorgon till 12:15 idag, sen går jag bara till 15:15, underbart. De blåser och är jätte kallt här, som vanligt. De är de enda negativa att bo i en stad.
SItter i skolan och planerar våran radiosändning som sker om 3 veckor, alltså veckan efter lovet så sänder radiobauer med oss i radion, lyssna noga alla bauare, Jennifer (JAG) ska nämligen spela blondin, jag ska vara den dummaste i hela programmet (en typisk blondin)
Igår va de Torvalla hela kvällen, satt och fixa lite med låtar, filmer och sånt.

Har ingenting nödvändigt att berätta idag heller tror ja, ska kila på stan en sväng efter skolan om ja pallar. Ska träfa Linda sen blir de nog slappa hela kvällen, eller jo ja ska ju ut och springa också sen får ja se om ja hittar på nått med nån..

Puss
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: