Tandläkare och Förkylning

Hello

Nu sitter jag iskolan, kom lite försent imorse men de va inte många minuter, allt berodde på att jag var allt för trött för att kliva upp i tid.
Gick och la mig jätte tidigt igår kväll men de hjälpte ju inte, jag var ändå lika trött imorse som jag alltid är och kommer vara.
I eftermiddag ska jag till tandläkaren och äta upp min tand tänkte ja säga, men ja ska laga min sönderbitna tand som jag gått runt och haft trasig i ungefär ett halv år nu. Får hoppas att dom släpper in mig där med min förkylning, jag vill inte bli bra. Jag blir bara sämre och sämre, nu håller jag på att tappa rösten också de är väl lika bra att gå dit och se om jag får de här gjort eller om jag får en ny tid kanske. Är leds på att sitta och pendla 10 mil bara för att få en tand lagat, och bara för att kolla lite om tänderna är fina. Sånt där borde ja ju få göra i Östersund i stället.
Men jag ska åka till Stugun av alla ställen jag. Sen måste jag säkert sitta och vänta på bussen tillbaka till Östersund i en timme eller ännu längre beroende på hur lång tid de kommer att ta för dom att laga tanden på mig. Jag hatar verkligen tandläkaren, jag är rädd för han. Nu kommer dom stoppa in 3220 sprutor i munnen på mig eftersom jag inte vill känna smärtan av att laga en tand, sen kommer jag inte känna någonting men jag kommer höra den där borren mot min tand och sen kommer jag känna hur den går ner i tandköttet på mig, stackars mig säger jag bara.. Sen när jag är klar kommer jag tycka att det är så fruktansvärt roligt med bedövning i munnen, jag kommer sitta och bita hål i läppen på mig själv så jag kommer att ha världens smärta där när bedövningen släpper. Ja herregud säger jag bara! önska mig lycka till för en gångs skull.

Ska snart kila på lunch också, sen är de bara en timme kvar efter de så ska jag hoppa på bussen och åka till den där hemska tandläkaren, jag har ingenting annat än den i huvudet nu. Jag hade nästan glömt bort att jag skulle dit idag, vaknade imorse och sa högt för mig själv "tandläkaren". hehe jaa du jag säger då de, nej nu ska jag ta och göra någon nytta, jag ska välja en författare som jag ska skriva på på engelskan. Jippi hejja Jenny du är sämst!!

Puss
Jennifer
Postat av: Neccesitas

Fyy för tandläkare :(

2007-10-09, 12:27:02 - URL: http://neccesitas.blogg.se
Postat av: Neccesitas

De tjänar äckligt med pengar med :P

2007-10-09, 12:30:41 - URL: http://neccesitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: