sovmorgons dagen

Hello

sitter i skolan nu, har precis börjat dagen och hoppas förmodligen att jag får sluta snart också, ja tycker inte om multimedia. Ja trodde de skulle vara en rolig inriktning men de rent av sög.
Efter skolan ska jag gå ner till stan och träffa Marina, får se vad vi ska hitta på för nått.
Är trött och väldigt förkyld, de är ju så typiskt att när man är hemma så ska man må så bra och allt, men när man kommer till skolan så blir man bara sämre, man hostar som en idiot, mamma har vart på apoteket och köpt hostmedecin till mig, får hoppas att dom funkar så ja kan sova på nätterna hädanefter.

Nej nu måste ja jobba, skriver vidare lite senare om ja hinner för nu ska mitt arbete tydligen vara klart idag som ja inte ens kommit någon vart i..

Puss
Jennifer

Postat av: Neccesitas

Ja det är väl målet,men sen blir det plugg igen:)
haha det låter juh bra :P

2007-10-08, 23:32:24 - URL: http://neccesitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: