Skolfoto

Hejhejhallå

Nu har vi vart på skolfotografering, de gick ju som vanligt riktigt värdelöst. Känner på mig att jag kommer se ut som jag vet inte alls.
Sällan att dom ska låta mig komma in sist i uppställningen, så är de fan varje år :P
Idag stog ja såklart kvar sist av alla så kommer fotogubben fram till mig o ba "hej, vad heter du?" Så ja sa ju va ja hette, och han presenterade sig, minns inte va han hette. Men han ba "ja tyvärr så får du inte plats på årets skolfoto"
HAHA jävla ååh  :P men ja fick ju iallafall ställa mig på en plats tillslut, han kallade mig Majbritt, Kerstin och alla fula namn man kan komma på, varför alltid jag? haha..

Aja!!
Postat av: Neccesitas

haha ja lätt altidkulmed fest, men ibland bir det liiite för mycket xD haha

2007-10-22, 22:24:52 - URL: http://neccesitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: