sjuksängen

HejsanHallo

Nu är jag hemma hos mamma och pappa igen, har legat i sjuksängen hela dagen hemma i lägenheten.
Jag trodde ja skulle bli bättre idag men jag blir då bara sämre och sämre för varje dag som går tror jag.
Har vart ner på apoteket för att köpa lite medeciner och vitaminer, får hoppas på att det blir bättre. Vaknade inatt av att jag inte kunde andas, hade sån jävla panik.
Jaha igår kväll va jag med Johan ett tag, gjorde väl inte speciellt mycket, va hemma hos mig, låg o kollade på film sen va vi med Natalie en stund.
I helgen blir de bara till att vila hela tiden, inne i stan tjatar att jag ska vara med dom på fest men de blir ju verkligen inte av i helgen när ja är som ja är.
Nästa helg kanske ja åker ner mot sundsvall och festar, beroende på om ja är frisk då..

Nee nu ska jag nog ta o göra nån nytta
Puss
Jennifer
 :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: