natt

Godkväll

Ja ligger i sängen och tänker, men inte blev ja nå klokare för de inte. Jag undrar vad som ska hända imorgon, ska ja åka tillbaka till Östersund eller ska jag stanna kvar här tills på måndag morgon? aja jag får väl försöka bestämma mig till imorgon och de hur jag gör då.
Just nu hade ja helst av allt vela ha någon och mysa med bara, någon som ligger och håller om en, någon som kan tycka lite synd om en eller nått. Jag är bara så ensam och de vill ja inte vara, ge mig kärlek.. De bästa man kan få.

Har kört lite bil ikväll, försöker ju öva på att fickparkera så jag kan göra de, sen kan jag nog de mesta tills ja ska skriva in mig på  körskolan. De lär väl bli efter jul någongång som ja kommer göra de, om ja ens orkar men de gör ja nog ska ni se. Ja vill ju så gärna ha körkortet så fort som möjligt så.
Kvällen har bestått av bilkörning och olagligheter, eller ja att köra bil utan körkort är ju också olagligt hehe..
Ska bli skönt att springa ut iskogen imorgon, springa ut och springa en låt jävla bit, koppla i hörlurarna in i öronen, slå på musiken och sen springa långt ut, så långt som man kan komma, springa tills man knappt kan stå på benen. Springa springa springa tills kroppen verkligen viker sig, jag ska plåga mig själv mer än vanligt när ja springer jag ska komma någon vart med den här träningen, längtar tills nästa vecka när vi ska på Step In hela veckan på träning :)
Nej ja kankse ska sluta skriva? ska ja kanske lägga mig och titta på1408 i min ensamhet, de råka inte va så att de va någon som låg bredvid mig eller nått?
Nee inte nån, bara kudden och en jävla biobiljett. Sov så gott allihopa =)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: