musik blir minnen

Godmorgon

mamma kommer såklart in i rummet och väcker mig på morgonen, dom har fortfarande jävligt svårt att förstå att jag har lov. Och när man har lov vill man sova ut på dagarna, men vissa idioter förstår verkligen inte de.
Åter tillbaka, igår var ja ute en sväng med Stockholmarna mina, gick ut på en promenad och sen va de tv, sitta hemma kväll. Jag lärde mig att spela gitarr, eller ja lärde mig att ta två ackord ;) den ni, nu kan ja nästan spela Imagine, fattas typ 2 ackord till så kan ja hela låten snart.

Idag ska jag ut och springa, försöka ta tummen ur arslet och göra de också. Inte bara ligga inne som de blev igår då ja inte fick mycket gjort förrän på kvällen. Kanske tar en lång spring runda sen springer jag och hämtar min kamera som ännu inte är hemma..........Hmm!!

Musik blir minnen, jag ligger och lyssnar på gamla låtar. Nickelback - photograph, scooter, många andra låtar som man lyssnade på när man var mindre, när man grät och var deprimerad, när man var kär och lämnad. Allt....
Saknar kärleken, de är fan de bästa som finns. Tänk att man kan få ha någon som ligger bredvid en i sängen, någon som håller om en och en som ställer upp och finns hos en till 100% någon som kan säga att han älskar en, kalla en för gumman, sötnos, älskling. När ska man få höra de?
Där går du, i mina ögon, i mina drömmar men du vill inte lägga dig i mitt hjärta och stanna där..

Jennifer
här går hon, flickan med drömmar som aldrig blir sann

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: