mitt i natten

Jaa precis efter att ha pluggat i ungefär 2 timmar mitt inatten så ska man snart lägga sig ner i sängen och läsa fyra olika böcker om hjärtat, kärlkramper, arytmi, hjärtsvikt m.m. Jag har helt utan någon anledning, eller jo en anledning hade ja väl till att läsa lite om de men de va ju inte speciellt viktigt, ja jag har iallafall då suttit med den där läkarboken i mitt knä sen halv.10 och bläddrat igenom sida till sida och försökt hitta något liknande fel till T's problem med bröstsmärta eller vad det nu kan vara för fel. Jag försöker få han att göra ett EKG men vi får väl se hur de blir med den saken.
Jag har iallafall vilket som fastnat för att läsa om de där så imorgon har jag en väl pluggad hjärna om hjärtat ska ni se, hehe har lånat mammas läkarböcker, där står de en hel del vill jag lova. Men de va då ett jäkla språk dom använde sig av. Ja fattade näst intill ingenting förrän jag hittade en såkallad ordbok för de olika orden, den fick ja användning för också.

Ska väl så småningom kliva under täcket och slå upp alla mina sidor i alla mina böcker, de är väl ungefär de enda ja kan sysselsätta mig med den här helt otroligt tråkga kvällen.
Jag har ju faktiskt suttit och småplanera min stora framtidsdröm, öppna fotostudio. Men blir de någonsin av? jag hoppas på mitt eget bästa.
Godnatt!
Jennifer

   hjärtat va de ja X)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: