mindre kul, mer roligt.

Hejhejhallå...

Sitter iskolan har precis börjat dagen, ska inte göra någonting som de verkar. Jag får nog gå hem igen för vi är klar med våran sändning som vi ska göra veckan efter lovet, hehe sändning i radio yeeah..
Imorse blev jag riktigt riktigt arg, Hade sovmorgon till 12:15 men jag skulle till barnmorskan klockan åtta, jag kliver upp halv.7 för att göra mig i ordning, jag går ner till stan med plåga och verk, väl nere så säger hon i receptionen att jag inte kan komma in till Barnmorskan idag så jag fick en ny tid först om tre veckor igen, ååh va arg jag blev. De va bara att gå hem igen..

Inatt hade jag världens mardröm, vaknade av att jag låg och grät och skrek i sömnen, den va inte rolig. I själva drömmen intalade jag mig att det skulle vara en dröm men de va inte de, men precis efter vaknade jag av lättnad att de va en dröm. Lämna mig inte snälla!

Ikväll sticker jag ner till Mora, kommer hem imorgon bitti igen lagomt tills skolan börjar om jag inte minns helt fel. Känns jobbigt att åka ner men man kan ju göra de en gång iallafall. Nee nu kanske man ska ta och packa sina saker som man nyss packade upp så är de bara att åka hem igen då. Onödigt att jag kom hit nästan ;P


/ Jennifer
Postat av: Neccesitas

Man har juh ty hela sitt liv på datorn, snacka beroende!

2007-10-25, 21:59:04 - URL: http://neccesitas.blogg.se
Postat av: Neccesitas

Nä det gör jag inte xD Haha hatar att städa!

2007-10-25, 21:59:59 - URL: http://neccesitas.blogg.se
Postat av: Ellie

Varför ska du till Mora?? ;O

2007-10-26, 09:22:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: