Min verkliga dag..

Hejhejhallå

Kanske ska berätta lite kort om min verkliga dag som aldrig blivit av förut..
De börjar igår kväll när jag ska starta min dator så får jag ett felmeddelande om ljudet, jag förstår verkligen ingenting av de, nehe så ja försöker att ominstallera lite saker men de hjälper inte, imorse kommer jag till skolan försöker göra mitt prov i Svenska som jag hade och som jag inte kunde träna på igår tack vare mitt datorproblem.
Jaha så vid halv.10 gick jag till It-supporten för att lösa mitt problem, jag trodde inte att de va så allvarligt som de va, fick ghosta om allting, allting försvann :( min musik och allt.. Fyfan va ledsen ja är..
Har suttit inne hos It-supporten till 13:30 fick ungefär 20 minuters lunchrast. Har missat i stort sett hela dagen av skolan bara för min dator. Eftersom de här verkar vara min alldeles stora dag som allting går åt helvete på så lär de gå värdelöst på träningen, imorgon kommer jag få reda på nått som jag helst inte vill när jag ska till Barnmorskan/Ungdomsmottagningen och jag kommer säkerligen att dö om jag ska åka ner till Mora.

Min musik är försvunnen, mina BILDER... förstår ni va tungt de här är!!! De känns som att förlora nån man älskar vafan.. Sitter med en lånedator nu eftersom jag inte komer att få tillbaka min förrän om cirka 2-3 veckor, har hel reparation på den nu, byta skärm, byta tangentbord, byta hårddisk och allting. Fel att ja får en ny och fin dator istället de förtjänar ja nu när allting är borta..


Jennifer

HAHA du är sååååå blåst!!

Postat av: Neccesitas

Fy fan vilken skit dag!

2007-10-24, 23:18:21 - URL: http://neccesitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: