Kapitel på kapitel

Jag har träningsvärk, i rumpan.. Sitter som vanligt och längtar tills ikväll när jag ska ut och springa igen, de är en så himla skön känsla att få komma ut på kvällarna innan man ska sova.
Igår va de lite jobbigt men när man väl va hemma så va de riktigt skönt.
Håller på att plugga på provet till nästa vecka nu, känns inte som jag orkar plugga nu så jag skiter i de och skriver lite i bloggen istället, de e roligare men Elli klagar bara på att min blogg är tråkig? är den verkligen de?:(
Jag vet ju bara inte va ja ska säga bara..

Igår kväll efter träningen så va jag hemma hos Natalie en stund och vi satt och pratade om allt från de bra till de dåliga, fastän man har berättat för så många om de som hänt än så känns de bra att ändå berätta de för henne, så även hon kan förstå vad som hänt och händer. Känns även bra för mig att veta hur hon haft de, de e sånt vänner emellan har.
De va verkligen en lättnad, som en klump i magen som bara försvann.
Tack =)

Fick gratis magträning igår, var ute och åkte bil med Macke en sväng, han hade lånat hans kompis Bmw så vi åkte runt lite i den. Sen va de träning träning och träning som snurrade i huvudet på mig.
 Länge sen man umgicks med dig. Kommer och tänka på första gången vi träffades, jag tyckte att du hade så mörk röst för att bara vara 15 år, sen när vi skulle åka hem till mig, när jag inte hade pratat med dig. Alla andra tjejerna hoppade på en skoter med dom andra killarna som vi hade kännt i all tid och evighet, men jag? jag fick sätta mig på din skoter och åka med dig, blyg som man va haha.. Ja du alla gua tider, t.ex när du lurat ut mig på svag is för att få mig att ramla i vattnet, när du jagat mig, när du näst intill kvävt mig i snön. Du är afterblajven vännen ;P






  Jag vill ha vinter, jag vill ha snö. Skoter,skoter, snowboarden =)





MUSIK



1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.
2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.
4. FUSKA INTE.


1.Hur mår du idag?
Crazy Tain

2. Kommer du långt i livet?
Break the party

3. Hur är skolan för dig?
a never endning dream

4. Vilket är ditt livs themesong?
glider i sommartider

5. Vilken är din livshistoria?
It doesn't matter

6. Hur ser din framtid ut?
för kärlekens skull

7. Hur blir din morgondag?
happy birthday

8. Vad är det bästa med dina vänner?
volvo 440

9. Vilken sång beskriver dig bäst?
x-ed

10. Hur ser ditt liv ut just nu?
Iris

11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning?
the way I are

12. Hur var du som barn?
om och om igen

13. Vem kommer du gifta dig med?
she wants

14. Hur ser världen på dig?
the rain

15. Vad tycker dina vänner om dig?
the ultimate orgy

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
brighter day

17. Kommer du någonsin få barn?
mom is home

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
teaser of new stuff

19. Hur blir du igenkänd av folk?
give into me

20. Vilken är din livsfilosofi?
eurodancer

21. Vad tycker dina föräldrar om dig?
tears and rain

22. Tycker andra att du är attraktiv?
I don't believe it

23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
give it up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: