Jahaapp

Hejhejhallå..

Sitter iskolan för tillfället har precis börjat dagen, går kort dag idag..
Ska snart gå och fotograferas, vi har ju skolfotograferingen idag otur nog, jag dör.. Har stått framför spegeln i sisådär 2 timmar och engagerat mig i mitt hår, haha.. Sen har ja ju haft besluts ångest om vilka kläder man ska ha på sig, svårt att bestämma när man fan inte har ett skit i sin garderob. Måste ha pengar, måste ha kläder. Jag måste ha allting i hela världen.

Efter skolan ska jag på orientering, får se om jag kan läsa den där jäkla kartan eller om de blir upp och ner på allting.
Efter orienteringen så ska jag hem en sväng, slänga i mig lite mat sen blir de träning på Step In med Natalie :) Den här dagen består av dubbel träning, imorgon och resten av veckan blir de träning på Step In sen är de lov då blir de jogga hela dagarna istället, ja blev ju glad, Min mamma sa att de syndes att ja blivit smalare ;D

Aja nu ska ja jobba..
Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: